Overslaan naar inhoud

Voedsel

Zijn uw gerechten huisgemaakt?

Al onze gerechten worden huisgemaakt door ons team onder leiding van Chef Joeëlle.

 

Is uw vlees halal?

Ja, al ons vlees is halal. Het wordt zorgvuldig geselecteerd bij gespecialiseerde slagerijen.

Bestellingen

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Als u wilt worden geleverd in de regio Aalst, heeft u de mogelijkheid om te bestellen en op elk moment tijdens onze openingsuren te laten leveren.

Leveringen en afhalingen

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

En bestellen via takeaway.com u heeft de mogelijkheid om de status van uw bestelling te volgen, evenals de route van de bezorger die aan uw bestelling is toegewezen.

In welke zones levert u?

Wij leveren onze maaltijden in het arrondissement Aalst, voornamelijk in de gemeenten waarvan de postcode begint met 92XX, 93XX, 94XX, 17XX. Voor een uitgebreide lijst van de gemeenten die wij bedienen, verwijzen wij u naar onze pagina leveringszones.

Levert u in Brussel?

Wij leveren in Brussel binnen een straal van 3 km rond de Arlonstraat 39, 1000 Brussel. Om te bestellen, ga naar een van de bezorgplatforms, namelijk Takeaway.com, Uber Eats en Deliveroo.

Betalingen

Mag ik contant betalen?

Ja, we aanvaarden contante betalingen bij leveringen. We vragen altijd om het juiste bedrag te hebben, aangezien onze bezorgers geen wisselgeld bij zich hebben.

Mag ik betalen met mijn maaltijdcheques?

Het is mogelijk om uitsluitend met Sodexo te betalen op takeaway.com.

Mag ik met een kaart betalen?

Wij accepteren Maestro-, Mastercard- en Visa-kaarten, zowel voor online betalingen als ter plaatse.

Terugbetalingen

Ik heb besteld op africalicious.be, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wanneer u een bestelling plaatst via onze site en online betaalt, worden de terugbetalingen rechtstreeks op de kaart uitgevoerd die bij de bestelling is gebruikt. Het terugbetalingsproces duurt enkele dagen, afhankelijk van de bank die de kaart heeft uitgegeven.

Ik heb besteld op takeaway.com, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wanneer u een bestelling plaatst via takeaway.com, de terugbetalingen worden rechtstreeks uitgevoerd door de diensten van takeaway.comU kunt ons rechtstreeks per e-mail contacteren om een terugbetaling aan te vragen en wij zullen takeaway.com hiervan op de hoogte stellen. Het terugbetalingsproces kan enkele dagen duren.

Ik heb besteld via Uber Eats of Deliveroo, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wanneer u een bestelling plaatst via Uber Eats, worden de terugbetalingen rechtstreeks door de diensten van Uber Eats op uw verzoek uitgevoerd. Africalicious of zijn vertegenwoordigers kunnen geen terugbetaling voor uw bestelling aanvragen en wij vergoeden nooit rechtstreeks een bestelling die via Uber Eats of Deliveroo is geplaatst.

Ten slotte, gelieve op te merken dat de terugbetalingsvoorwaarden van Uber Eats, zodra de bestelling door het restaurant is aanvaard, zeer strikt zijn. We hebben geen controle over dit proces.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik een terugbetaling aanvragen?

Ja, wij voeren terugbetalingen uit als het aangekochte en ontvangen product niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen. 
In alle andere gevallen is de commerciële geste aan de beoordeling van onze klantenservice. In alle gevallen kunt u ons per e-mail contacteren om in contact te komen met onze diensten.